تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد با بازیکنان برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟
سرخط خبرها

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان را تبریک گفت

  • کد خبر: ۱۷۷۵۱۶
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان را تبریک گفت
رئیس جمهور با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی در هند به مردم قهرمان‌پرور ایران، از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های آسیایی در هند نوشت: قهرمانی امیدبخش تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند، بار دیگر شایستگی پولادمردان میهن اسلامی را که بار‌ها در عرصه‌های مختلف جهانی افتخارآفرین شده‌اند، به نمایش گذاشت و مایه فخر و مباهات همه هموطنان شد.

رئیس‌جمهور درخشش‌های پی در پی اخیر در میادین ورزشی که حاصل تلاش بی‌وقفه و امیدوارانه نوجوانان و جوانان لایق این مرز و بوم است، گواهی بر استعداد و توانمندی‌های آنان در ساختن آینده‌ای سرافرازتر است.

آیت الله رئیسی یادآور شد: با کمال مسرت این پیروزی ارزشمند را به مردم قهرمان‌پرور ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های ارزنده تمامی مربیان و دست‌اندرکاران تیم ملی وزنه‌برداری به ویژه ورزشکاران عزیز این رشته پرافتخار قدردانی می‌کنم. امیدوارم با افزایش حمایت‌ها شاهد تداوم موفقیت نوجوانان عزیز در سایر عرصه‌ها و میادین باشیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->